<----- برنامه نویس ------>

نکات و آموزش برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی و ...

<----- برنامه نویس ------>

نکات و آموزش برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی و ...

ایران ، خانه شیعه اهل بیت علیهم السلام

ایران ، خانه شیعه اهل بیت علیهم السلام

مرحوم میرزا مهدی اصفهانی از شاگردان خاص مرحوم آیت الله العظمی نایینی، پس از آنکه از ش‍ِکوه ها و شکایت های استاد خود به محضر معصومین (ع) در مورد اوضاع وخیم ایران در جنگ جهانی اول خبر می دهد، می گوید: 

مرحوم نایینی فرمودند: من خیلی نالیدم و متوسل شدم و به حضرت امام زمان (عج) شکایت کردم.

 یک روز همین طور که متوسل بودم بر من مکاشفه ای شد و حضرت بقیه الله ارواحنا الفداء را زیارت کردم . دیدم حضرت ایستاده اند و دیوار مرتفع سر به فلک کشیده ای در حدود ده ، بیست متر در آنجا بود. حضرت با انگشت به من اشاره کردند که نگاه کنم ، دیوار به طرز وحشتناکی کج شد. قاعده دیوار حدوداً نیم مورب شده است اما بالای آن حدود پنج ، شش متر از جای اصلیش حرکت کرده است. بعد دیدم انگشت حضرت به طرف دیوار است و به من اشاره کردند که نگاه کن. بعد حضرت فرمودند :


"این دیوار، ایران است، کج می شود اما با انگشتمان نگه اش داشته ایم نمی گذاریم خراب شود. این جا شیعه خانه ماست، کج می شود اما نمی گذاریم خراب شود. "



نیمه شعبان سالروز ولادت مهدی موعود بر همه شیعیان مبارکباد.

چه خوش است صوت قرآن ز تو دلربا شنیدن

به رخت نظاره کردن سخن خدا شنیدن



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد